Tuesday, September 21, 2010

hajime


saya gambare jugak menyediakan bentou sihat pertama saya.
menunya,
- nasi beras perang + nori perisa kimchi dari korea yang tak habis2 sampai la ni...
- salad + sos goma
- buah2an
- tempe+kentang tumis (err ini sumber dari cafe yek, hahaha tak sempat nak masak tadi (>_')

p/s: kita adalah apa yang kita makan. betul ke? so makanlah yang sedap2 dan cantik2!

3 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jawa pun pandai makan.... menu jepun

Coy and Imran said...

wah... bento jepun! :)

asuharAsuE said...

brutalsolo:
kau kena tengok profile aku tu baru ko faham dude.

coy:
ha ha...tu lah kan, bento malaysia byk minyak!