Tuesday, September 28, 2010

harga

perasaan tak dihargai selalu sangat saya rasa sejak berada dalam unit ni dan menyertai kementerian ni. tak macam dulu2 saya sentiasa rasa dihargai oleh kawan2 atau pelajar2 saya atau bos saya sendiri. adoiyaiii...inilah yang selalu orang cakap dulu tak ingat2 bila dan lepas baru terkenang2.

jadi boss memang senang2 ke letak dan buangkan nama kita mengikut keperluan tanpa diberitahu? saya bukan minta diberi anugerah seperti di tempat lama (nak jugak sebuttt tuuuu..heheh anyway hontoooniii arigatoughuzaimasu KTBKPYPJ), tapi cukuplah menyedari kehadiran saya. barangkali kerana saya kecik kot....(saja nak sedapkan hati sendiri)...tak apalah, saya buat kerja saya sendiri sudahla kan?

apa2 pun, enjoy je la kehidupan pada lain-lain perenggan kehidupan. 1 hari bukan hanya bekerja saja kan. lagipun cantik atau tidak hari seseorang itu bergantung pada diri sendiri....

p/s:
Hadapi Dengan Senyum - Dewa

hadapi dengan senyuman
semua yang terjadi biar terjadi
hadapi dengan tenang jiwa
semua kan baik-baik saja

bila ketetapan Tuhan
sudah ditetapkan, tetaplah sudah
tak ada yang bisa merubah
dan takkan bisa berubah

relakanlah saja ini
bahwa semua yang terbaik
terbaik untuk kita semua
menyerahlah untuk menang


No comments: