Wednesday, March 3, 2010

tomodachi


gajet baru sangat menarik2 perasaan

buku baru untuk meneman perjalanan.

p/s: "dialah Allah, tidak ada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Dia mempunyai Asma ul-husna (nama-nama baik)- Surah Taha:8

10 comments:

KAMATO said...

tak pernah tenguk la gajet tu, untuk apa ye

asuHara su said...

hehe, itu toy camera/kamera mainan, tp tetap boleh ambil gambar juga mcm poloroid tu bro

artakus said...

giller la lu! mana beli itu gajet maaa?

nanti dah abis baca buku tu, boleh la tazkirah aku ye sue! :)

asuHara su said...

artakus:
bolom beli, baru order maaa..ko klik kat nico digi tu ko taulah mana aku tau.

tazkirah ya..? bulehhh insya Allah.

jowopinter said...

O, ingatkan key chain..

Lama dah tak minum air spritzer tu...

asuHara su said...

keychain pun ya jugak, kamera pun ya jugak.

wah, mcm mengidam le plak bunyiknya kat air spritzer tu

blackpurple @ jowopinter said...

Bukan mcm tu, org kata air spritzer itu menyimpan rahsia....orang di kawasan itu katalah..

asuHara su said...

ooo mcm tu kaa?ehehe x tau la pulak

blackpurple @ jowopinter said...

Sebelah tempat dia ambik air tu jirat cina.. diaorang kata la..

asuHara su said...

adoiii sabo jek...eh tu bukan cactus ka?