Tuesday, December 15, 2009

entah

tiba-tiba saya merasakan sunyi dan sepi yang amat.
menjerit pun saya
entah dia mendengar kah?
p/s: sabishi ne....

8 comments:

terrarosa said...

kalu guna tipom, rasanya buleh dengar

kehkehkeh....

asuHara su said...

terra:
fuhhh daripada tipom baik terbangkan diri ke sana! keskeskes

MiesSha said...

nape semenjak 2 nih blog cik su..............sadis len mcam...kekekekeee.....

CIKGU ZAM said...

salam, betul kata miessha tu, sejak dua menjak ni semacammmmm je, emmmm sape yang menjerit, cik atau kucing??? (",)

artakus said...

terbangkan saje dirimu kesana, agar diri tidak sesepi mimpi yang tak pasti! ceewah!

p/s: aaa...maaf nak tegur. apa yang cik MiesSha nak maksudkan dengan perkataan 'SADIS' tu? maaf ye!

asuHara su said...

miesha & cikgu zam:
inilah bahananya kalau tak dapat pegi berjalan hujung tahun! heheheh

artakus:
wah ko limm..berbahasa basi, kalah aku ni. ehehehe...

Watashiwa:- FID DESU said...

terbang,,tipom?? pakai email aje lah senang sikit

asuHara su said...

KF:
email tak 'kick' sbb tak boleh jerit ni-chan!