Monday, December 21, 2009

haru

haru betul.
saya lupa hari ini adalah hari perjalanan saya ke highland untuk berkursus sehingga lusa.
isk..isk..isk...saya ingatkan betul2 besok harinya.

p/s: kena makan gingko biloba ni

7 comments:

terrarosa said...

dalam 70 orang yang membentang buku, ada 3 orang yang tak ingat hari mereka.... sebab bercuti panjang,

adakah awak juga baru lepas bercuti ?
atau ada sesuatu yang menganggu fikiran ?

artakus said...

ni sape yang dah 55 nih? hahahaha

Watashiwa:- FID DESU said...

Imoto chan

Ni mesti terminum air penuh dgn semut selalu ni..

Ni chan pun tgh sebal ni ada 1makhluk kat off ni yg mmg sllu suka menaik kan darah org aje..entah apa nak buat dgn org mcm ni?? benda dikira senang pun dia besar2kan utk menjadi susah

asuHara su said...

terra:
ini akibat tak dapat cuti la niiii...

artakus:
heheheheh

kf:
HAHAHAHA

baincardin said...

ginko biloba mmg elok utk ingatan. Bain pun mkn.^_^ Memang berbaloi³! ^_^'

MiesSha said...

cik makan sup semut ke??? lalalaa

asuHara su said...

baincardin:
wah mcm iklan plak ek.

mies sha:
tak la kerengga...hahahaha