Tuesday, October 27, 2009

sempurna?

selepas 'lawatan' pendek ke ikea,
hampir sempurnalah bilik saya.
tinggal 1 je lagi.
kipas...tapi nasib baik (Alhamdulillah) rumah kami banyak angin..
tapi ada ke sesiapa nak taja kipas untuk saya?



gambar: rumah pusaka arwah mbah, sudah lebih 70 thn.

p/s: dah guna vit. E yang saya titipkan?

11 comments:

CIKGU ZAM said...

emm nak tanya, "tegami" tu tul ke maksudnya TELAH TULIS OLEH,,,,,?

asuHara su said...

cikgu zam:
tegami= surat

Watashi:- FID DES said...

Assu,
Hem nati lah kirim kipas tangan nihon go nak??

Cik Zam punya maksud tu direct tranlation, tp perkataan jepun ni kena tgk & lihat di mana letaknya perkataan itu pada ayat mana baru lah ianya menjadi makne yg betul...

cupcake said...

KF:

ni-chan, bleh jek kalau nak bagi kipas tu, bleh buat deko kat bilik! hahaha..

u huh, betul kata ni-chan,sebab tu perbendaharaan kata penting kalau kita nak belajar bahasa kan?

CIKGU ZAM said...

thanks (",)

asuHara su said...

cikgu zam:
douiteshimaste!

MiesSha said...

cik su ado blog ke??? br taw nih..heheheee

asuHara su said...

Mies sha:
syy!!!!

CIKGU ZAM said...

Alamak, ape lak "douiteshimaste!"ni?? tapi saya nak teka, maknanya = "sama-sama". Klu salah, minta betulkan ye,,,

asuHara su said...

CIKGU ZAM:
hait!

CIKGU ZAM said...

(",)