Wednesday, October 21, 2009

3

3 hari di rumah sewa masih belum berjaya menyelesaikan kerja2 mengemas. pulaknya sekarang ini asyik2 balik lambat. balik2 dah penatlah kan. tapi setakat ini, rumah itu tidak mengundang apa2 masalah pada saya. dah pelbagai masalah di rumah sewa saya lewati sebelum2 ini. semoga kali ini saya aman sentosa. Aminnn...tiada kontroversi, meningkat prestasi! zassss!


p/s: mia, tanjobi omedetou!

4 comments:

terra said...

ah kadang - kadang saya juga nak kan rumah sendiri yang ada ruang tengok TV , ruang layan video klip , ruang baca buku , ruang kerja opis , ruang untuk bersenam....

tapi buat masa sekarang... saya redha untuk mencari redha seorang ibu :)

asuHara su said...

terra:
eh kat rumah awak tu boleh nak ruang2 tu..rumah awak besarrrr punyaaaa.

CIKGU ZAM said...

kalau kontrovesi, sewakan je umah tu pulak pada penyewa lain, haha

asuHara su said...

nak carik rumah pun sewa pun susahhh..