Friday, October 16, 2009

nostalgia

kami chuba be-raya sa-perti orang dahulu-dahulu. entahkan sama atau tidak.



poster kami



pentas kami

menu kami

aksi-aksi kami

p/s: apa macham?

9 comments:

terra said...

wah menarik... dan menjadi !

tapi orang zaman dulu pakai baju kaler apa yer ?
hahahaaa..

malkomal said...

kreatif.. expected ler.. budak2 archi selalu adajek idea2 pelik kan..

CIKGU ZAM said...

boleh tahan, boleh jadi pelakon kalau korang sempat zaman P.Ramlee

asuHara su said...

terra:
arigatou! arigatou!

ehhh baju orang dolu2 berkaler-kaler tau!

malkomal:
eheheheee...kalau tak, tak de le seninya la kan?

cikgu zam:
ha ha

CIKGU ZAM said...

amboiii suke, tapi pelakon tambahan je tau, ahak,,ahak..

artakus said...

korang buat pementasan teater ke hape? mana satu kelibat ko sue? mcm satu pesen je semua? hehehehe

asuHara su said...

CIKGU ZAM:
ehhh saya pengarahnya!

artakus:
tak lah, tu backdrop majlis tu, lepas habis makan, posing kaw2 lah!
hapa tunggu lagik!

blackpurple @ jowopinter said...

Dulu-dulu ada ais kerim eh... hehe

asuHara su said...

bp:
ehhh adaaa...tapi dolu2 ais kepal, letak kat tangan jek.