Wednesday, May 6, 2009

senyum



saat dia aku tercari2
selama panjangnya berminggu-minggu,
tiba2 berpapasan dan dia tersenyum!

kalau gula itu yang paling manis,
aku kira sebalang pun tidak dapat menilaikannya.
gila!

cakap apa nih?

p/s:
i wanna make you shinning smile.
tobinorou yo HONEY BEAT
namida wo kawashite asu wo wo ubae aa darekano tame ni (ikitatte) kimi wa kimi da yo waratte waratte waratte…

9 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Ewah....!

[Bunga spesis apa itu eh...?]

asuHara sU said...

BP:
Alamak, isin laaa..

tu water popi kang!

terrarosa said...

mengapa gula yang ada disekeliling saya rasanya kelat ?
oh ibu gula rupanya , hanya laris dibuat jeruk..

hahahaha...

asuHara sU said...

terra:

ah..gula2 di situ mmg cuma boleh buat jeruk jek! kikikik

FID said...

apa cakap ni?? ah terra GULA KELAT tu GULA2 GINSENG dari KOREA.. kf ada banyak ni nak??

Kaff said...

gula tu boleh dapat kat mana-mana Kedai Gula-Gula tak? :P

asuHara sU said...

KF:
hahah cuma asu+ terra je yg paham.

KAFF
cuma ada kat KEDAI GULA2 special, KEDAI GULA2 di JOHOR misalnya!-_<

SangPelangi said...

Wah, bunyinya seperti sedang dilambung gelora cinta. Cuba kau hadiahkan gula, kita tengok ada lagi tak manisnya. Hehe.

asuHara sU said...

Sang Pelangi:
Hahaha...masih kat tepian lagi, belum berlambungan gelora! kesan gelora lama masih berbekas!