Thursday, May 7, 2009

dambaan

saya mendambakannya sejak 4 tahun lepas. Jatuh hati di Ringku ketika berjalan2 mengisi masa akibat terlepas penerbangan di Kansai (berpoluh jugak lah masa tu!). Putih warna salju. sejuk mata memandang. Lagi pula waktu itu tidak ada cerita tidak enak dengan namanya. jatuh hati terus-terusan.

cerita tinggal impian....

2 hari lepas saya mendapatkannya juga, biarpun dia tidak seputih salju saat mata terpaut, tapi kulit yang natural masih dapat menambat hati saya. biarpun agak gigil bila melihat susunan angka2, demi impian saya jadikan kenyataan!

apa yang gembira, saya masih belum berjumpa yang serupa dengannya ketika dia kemas memegang bahu.
sudahlah menerima semanis2 senyuman, impian pula jadi nyata. Alhamdulillah. Ku bahagia!

p/s: yattaaaa!

4 comments:

malkomal said...

wahwah.. pompuan dengan beg tangan memang selalu jatuh hati dan mendambakannya.. xtenterm selagi x dpt.. huaha..

asuhara sue said...

eve2eves:

tu ler pasal!

terrarosa said...

saya pula masih setia pada yg satu,

walaupun penggantinya sudah berada lama dalam almari :P

asuhara sue said...

nanti nak guna dah buruk weh!
guna2!