Thursday, April 30, 2009

paddington

acara jom makan2 kali ni ke paddington pancake di midvalley. biasalah acara mencuba makanan yang belum dirasa diteruskan dengan perasaan yang berkobar2. selalunya bila lalu restoren ni, tak ramai orang di dalamnya. macam2 interpretasi yang kami buat seperti:

" waktu ni bukan waktu puncak kot"
" agaknya mahal sangat ke?"
" tak best langsung nih"

tapi dek kerana nak sangat mencuba dan awal2 dah ada sms yang mengajak ke sana, jadi, kami teruskan agenda bulanan kami ( tapi dah macam acara mingguan jek!)

menu2nya:


kak liza: apeke namanya tah ada potato pancake, lamb, mushroom + sayur segar


marina: pancake, daging blackpaper, fresh vegi+fruit with dressing


atashi: light n easy pancake, sos tomato + terung bakar


shuhie: tokyo-pancake berinti daun apatah + chicken chop with cheese

pencuci mulut:


longgggg black kohi


3 keping pancake yg rasa mcm ubat, pisang + aiskrim

25 mini pancake + peach+aiskrim dengan 5 jenis of dip sauce

lepas selesai, barulah kami dapat memberitahu dengan konkritnya kenapa orang tak ramai ke sini. kalau kata bintang tu cuma dapat 2/10 jek. kalau tak percaya pegi la try!

aksi2 gembira yang hanya lakonan sahaja

p/s: jangan mudah tertipu dengan gambar2 menu di atas!

2 comments:

FID said...

La.. acara ke GYM ni mesti lah setiap hari 3jam .. ha3.. SELAMAT HARI UNTUK KITA2.. (BURUH)

asuHara sU said...

KF:

SELAMAT HARI UNTUK KITA JUGA NI-CHAN!