Thursday, April 2, 2009

akhir

hari terakhir bulan march banyak berikan saya cerita gembira.

1. dapat bertemu muka dengan blogger yang manis. bawakan pada saya blook yang di dalamnya terdapat cerita /entri darinya.

2. menerima Perempuan Simpanan dari blogger di no. 1

3. dapat makan tengahari percuma, disponsor juga blogger di no. 1

4. mendapat jam tangan baru, dari diri sendiri- hasil unjuran blogger di no.1 sewaktu menghantarnya ke pintu MJ.


5. dihiburkan dengan lagu-lagu seperti:

-bolehlah boleh

-rozana
-mercy
-precious
-goodbye day
-kokoro no tomo
-diakhir garisan
-bosanova
-suatu masa
-fantasia bulan madu
-mengapa
-kembali senyum
-bulan cinta
-dll.

haa..macam2 ada dan kammi dihiburkan oleh diri kami sendiri! heheheheh di kotak merah sempena tanjobi kak liza dan sakinah. minna! otanjobi omedetooooo!







p/s: otanjobi omedeto neh abg heikal!

5 comments:

FID said...

Wa.. Tanjobi Omedeto abg Heikal yg keberapa ek abg kck??

Makan freee ehhhh wa ni yg best ni tp tajuk buku tu yg tak best.."PEREMPUAN SIMPANA" eee TAKUT sih.. terigat peristiwa kawan se office yg jd mcm ni tp akhirnya jd isteri #2 & perjalanan hidup nya amat PERIT..

FID said...

Oh serak masih TAK baik.. dah jd anak angkat RAMLI SARIP dgn gelaran namanya RAMLAH SIRAP.. he3 nak buat duet dgn bp angkat hujung miggu ni he3..

ada cik madu kasi madu??

asuHara sU said...

KF:
hahaha cik madu x bleh bagi madu, sbb madu nama dia.

tu tajuk jek KF. buku2 durang tajuk2nya mmg bunyik menyeramkan..GANGGUAN TEKSTUAL misalnya.

artakus said...

waaaah....apasal aku mcm nampak kelibat NDS je tuh? kalau betul, nak pinjaaaaam! ^_^

asuHara sU said...

artakus:

hahahah jangan jelesss arrr...
pinjam?bayar!bayar!