Tuesday, March 31, 2009

masa

"Demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian ,
kecuali kepada orang yang berpesan-pesan"

moga adanya pengingat waktu ini pada saya akan lebih menambahkan perbuatan kebaikan dari saya. Insya Allah.

p/s: thanks pada cik madu yang sudi menghantar karyanya juga membelanja saya!

2 comments:

FID said...

Assu,

Mmg betul kata2 AL-QURAN ni mmg demi masa manusia sentiasa lalai...

sbb tu lah kita kena cari masa dlm membuat sesuatu yg berfaedah, tp malangnya ramai pemuda pemudi kita tak tau akan kata2 AL-QURAN ni mungkin kerana dek kurang BERKENAL dgn buku yg bernama AL-QURAN kalam ALLAH ni.

eh ada cik madu lah.. cik madu ada madu sikit sbb kf ni serak tak baik2 dr jumaat dah jd mcm anak RAMLI SARIP ni ..

asuHara sU said...

KF:

Hah serak jugak?samalah kita ni-chan, sampai adik call pun ingat salah orang.