Tuesday, March 3, 2009

puas

dari dulu2 lagu2 kembara memang seiring dengan kembara hidup saya. lagu paling menceriakan hari: Ekspress Rakyat....masa pun macam ekspress yang tak berhenti2...sampailah sekarang ini atau lebih tepat 27/2 (otanjobi omedeto kang BP!) saya, suli + chah ambil peluang menghadirkan diri di Istana Budaya untuk saksikan pujaan saya yang dipanggil2 sifu. ah, walaupun nun di tingkat 3 (kerana tiket tu je yang dapat) dengan pandangan mata burung, suara sifu yang tersendiri itu masih berjaya membuatkan saya (dan mungkin semua di situ) 'merinding'. Lagu menyentuh jiwa saya mestilah: keroncong untuk ana dan suatu masa. Tapi lagu yang buat semua mahu 'bersenam': Apokalips + Phoenix Bangkit. namun sebenarnya, semua lagu yang didendangkan malam tu berjiwa dan bagus! kalau boleh nak datang ke3-3 mlm persembahan.

Puas!

............................................................

acara jalan-jalan cari makan hujung minggu membawa kami ke Pasta zenmai lagi. kali ni saya berkeras nak kan gohan unagi-sangat2 suka, sampaikan sempat bertemu-ramah-mesra dengan waiter yang ada iras2 nihonjin tu! uihhhh oishiii !!!

shuhie: sirloin steak set

kak liza: seafood pasta

asuhara: gohan unagi set
natto: hajime

dessert kesukaan nino


desserto: kesukaan kami- ichigo aiskrim

puas!

p/s: ureshiiiikata.
1 2 3
Do Re Mi
Apa nak jadi
Alif Bata A B C
Apa nak jadi
Akan terjadi
Hujan pasti berhenti

9 comments:

FID said...

Wah oishi neh..

terrarosa said...

ehem...
sudah lupakah janji - janji mu kepada ku suatu ketika dulu...
hanya perlukan 2 minggu ?
ah.. tentu lambat lagi aku bisa ke KL

ha..ha..ha...

Eridzhuan Zhaieno said...

Perghh....sedap siot. Nangis nak rasa juga, adui bila lah nak dapat rasa semua tu

asuHara sU said...

Kf:
Oishi des!

Terra:
ha ha ha

EZ:
sabar, kamu habiskan dulu, nanti balik sini boleh makan dgn yg tersayang tuuu.

artakus said...

humang aiiih.....mcm sedap je makanan yang korang makan tuh! slurrrppp...!!!

asuHara sU said...

artakus:

kau giler ke MCM sedap?
MEMANGGGGGG SEDAPPPPPP!
oishiiiiii desss!

blackpurple @ jowopinter said...

Samalah. Kalaulah saya dapat pergi ketiga-tiga itu....

Lama tak bersenam, di Istana Budaya baru dapat bersenam. Hehehe!

asuHara sU said...

BP:
ha ha..ye betollll

eve2eves said...

m.nasir memang sesuatu yg menarik..
---------------------------------
oishii? yang mana satu? gohan unagi ka the iras nihonjin one? hehehe...