Sunday, September 14, 2008

Hedeiki


ini cucu baru mak saya... lahir seminggu sebelum saya ke hokkaido bulan lepas. mak panggil Hakeem sebab mak kata mak selesa memanggil dengan nama yang itu...

p/s: saya dan Muhammad Hedeiki Hakeem

9 comments:

Kaff said...

cute amat!

FID said...

assu..

Kawaii, tp sayang lelaki sama lah dgn cucu ni-chan mcmne nak buat menantu ni?? yg pompuan ada?? buat pasukakan bola aje lah eh..

asuhara said...

kaff:
hedeiki ke auntie nya? ehehehe

fid:
ni-chan, boleh jek...nakata blom ada pengganti lagi tu!

Iwan said...

selamat datang Muhammad Hedeiki Hakeem.

sedap nama.

asuhara said...

iwan:
selamat datang juga ke blog saya ini.

terima kasih atas pujian nama dan meninggalkan 'kesan' di sini.

rudy bluehikari said...

ara... LAVENDER KERING todokhimashita. arigatouuuuU~ alamak natsukashii betul dgn aroma lavender furano ini. 1997! dah 11 tahun meninggalkan Furano!

rudy bluehikari said...

HEDEIKI? ke HIDEKI? eh...ada nama hakeem..mcm nama my nakal boy HAKIMEE HIROSHI pulak..ekeke

asuhara said...

Rudy-san:
Oho sudah dapat eh...
saya yg baru tinggal sebulan pun dah rindu Furano, apatah lagi kamu tu kan! cuma x sempat nak ke Fukushima lagi.

Hedeiki ke Hideki ek...ermm ni kena refer okasan dia semula nih!
Hero kamu tu memang nama Hiro yek!

p/s: tolong sampaikan ke JP ye yg 1 lagi. Onegai! saya x de addressnya.

rudy bluehikari said...

asuhara>> aah... hiroshi pangge dia hiro. tp dia bahasakan diri dia iyo.