Sunday, March 16, 2008

b.u.n.u.h

"Apa khabar dia? dia dah telefon kau?" tanya kawan dia pada saya
"Baik kot, dah" pendek. Tapi intonasi yang saya berikan sudah cukup untuk menggambarkan ketidaksukaan saya bercerita tentang dia.Tapi dia buat-buat tak faham..
"Dia ada email kau?" saya diam.
"Berapa lama dia kat UK?" pun saya diam, kawan sendiri pun tak tau ke? hati saya menggumam.
"Hello! hello..hello.. kau dengar tak?"
"Dengar lah..tak payah nak jerit-jerit"
"Dah tu, apsal kau tak jawap?"
"Aku dah BUNUH dia!"
"HAH!" terperanjat sungguh suara dia
"Aku dah BUNUH dia dari hati aku, jadi janganlah kau tanya lagi tentang dia, titik!"

Aku mengemas bilik untuk redakan kemarahan...
Dan ia reda menjelang ZOHOR
ALHAMDULILLAH

2 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Wah.....!

Ermmm......


ps: Daun itu, hmm... tak ada apalah...

asuhara said...

a ah!

p/s: daun maple ada la kot..if pegi lavender field nnt saya petikkan utk BP!....err..kalau jadi pegi ya!