Sunday, September 11, 2011

kambing

Saya kira-kira puasa tahun ini adalah yang bayak sekali saya dijamu dengan daging kambinggggmmmmmsedapnyaaaa.....:)! itu belum ditambah dengan waktu hari raya tu. Fuhhhh bila makan terasa segala lemak2nya berhenti di tempat2 yang sangat mudah dia melekat (ok ini imaginasi saya saja, tapi lebih kurang macam ilustrasi kawan saya yang ini).. cuma bezanya dia dok mengira tepung, tapi saya membayangkan lemak2 tepu yang bertebaran bak dandelion di badan yang entah kenapa susah bebeno nak turun!

Terima kasih kepada kawan2 yang menjayakan reunion kali ke-2 dan hadiah kambing dari tauke kambing kita, en. ajis!

Kambing ensem yang masih bujang

kambing yang sedang dibahagi2 oleh orang yang dah tak bujang

pertama kali masak nasi beriani darat, YaY!

SALAM AIDILFITRI, MOHON MAAF ZAHIR & BATIN

p/s: tahun depan rusa ke kita?

No comments: