Wednesday, April 28, 2010

4

hari ke-4 adalah hari menghabiskan duit. membeli-belah lah tu. tapi kami2 ni tak berapa puas hati sebab tempat2 yang best (bagi kami) bershopping cuma singgah sekejap. aiseh!

sekitar seoul dipelbagai tempat. tiang elektrik dan wayar bersirat tu salah satu koleksi saya.

sakura, sakura dan sakura disepanjang jalan menuju ke kedai kosmetik. kosmetik ini dikeluarkan oleh samsung dan spokepersonnya iras2 penyanyi2 lelaki korea yang biasa kita tengok dalam tv. ada yang tak berkelip mata bila dengar penerangannya, ada yang terus beli 3-4 set barang yang dipromo! heheheh.

erm..bangunan tinggi tu saya tak tahu namanya, ditengah2 tu salah satu pintu masuk ke pasar kwang jang - tempat memborong sutera. yang akhir di myeongdong-tempat paling seronok berbelanja, sampaikan saya tertinggal bas! hahaha, habis dah tempat best diberi 50minit masa beraktiviti, haruslah terlupa tengok jam!

sementara menunggu yang lain membeli belah amethys stone (batu berwarna unggu), saya pun melilau sekitar kawasan. saya tak jadi membeli sebab sakit hati dengan salesperson di situ yang tak 'mesra alam', dah nak bayar pun, tapi letak semula!

No comments: