Tuesday, August 4, 2009

mimpi



satu:
kalau saya tiba2 mimpikan seseorang, yang dah lama tak berjumpa,
terlintas pun tidak sempat difikiran, dia hadir dalam mimpi dengan senyuman tanpa sepatah pun kata bualan, apa yek tandanya?

dua:
saya mimpikan dia, hampir sepekan tak terpandangkan dia yang berada dilokasi berbeza. yang ini saya dapat meneka apa alamatnya mimpi saya itu sendiri. hehehe...

tiga:
dulu sebelum saya memilikinya saya selalu termimpi2kannya, berdampingan dengannya dengan penuh gaya. sekarang saya sudah memilikinya, Alhamdlilah. semoga rizki tetap bersama saya dengan selamat. Insya Allah.

p/s: umpama mimpi dalam mimpiiiiiii....

3 comments:

Anonymous said...

Thanks for post. It’s really imformative stuff.
I really like to read.Hope to learn a lot and have a nice experience here! my best regards guys!
--
rockstarbabu
--

seo jaipur--seo jaipur

malkomal said...

tiga - mana gambonya?? dah amek dah yer??

asuhara sue said...

malkomal:
heheehe dah..tungguuuuuu!