Monday, April 20, 2009

gusar

hati makin gusar,
banyak baju yang nampaknya sudah 'mengecil'.
eheh!

kyowa, sho-chan mula berdiet untuk projek terbarunya nanti.
jadi saya cuba ambil sedikit semangatnya
untuk saya juga memulakan kembali projek diet saya yang selalu sangat
saya TERLUPA!

p/s: sho-chan, gambatte!

13 comments:

Kaff said...

jangan lupa exercise sekali neh!

asuHara sU said...

hait! arigatou ne kaff-kun!

Akhi Farid Rashidi said...

Salam,

Blog saya sudah berpindah ke http://www.faridrashidi.com..

silalah berkunjung ya..

FID said...

Assu.. RUN assu RUNNNNNNNN

rudy bluehikari said...

sy pun gusar. timbangan semalam sudah lebih 2kg. maknanya u dilakukan sesuatu sblm terlambat. ini gara2 dinner saban hujung minggu 2bulan lepas. slps ini taubat!

asuHara sU said...

rudy-san:

itulah kan... kesenangan lagi susah dikawal berbanding kesusahan. hayaku! bertaubatlah! hehehe

terrarosa said...

hahaha...
harap dapat jumpa awak pada 15 Mei nanti dengan penampilan baru.

Kat Pmas, saya dah ada group jogging
Shima , fidah dan Salmah.

asuHara sU said...

terra:

wah best ada geng.
cuma saya x de masa. ada x ada pun berbasikal hujung minggu.

artakus said...

ye ke sue.....??? Tak kan laaaah....!

asuHara sU said...

artakus:

kenapa tak pecaya ka?

eve2eves said...

eh yelah x percaya lah.. ingtkan baju kita jek asik mengecil.. susah kan bila baju asik mengecil ni.. x berkualiti sungguh.. huhu..

FID said...

Assu..

Mcm ne dgn rancangan Xcersise nya??

asuHara sU said...

EVES:

a ahkan, sukar dipercayailahh!

KF:
buat masa ni exercise kat kotak merah jek. next month baru masuk 'jim' kot