Monday, February 2, 2009

surat

kalau perasan, lagu diblog ini baru lagi....

Lagu ni nyanyian gadis kacukan Jepun (ayah) + America (ibu). saya dengar dan tengok klipnya di astro anime. Hujung minggu saja saya dapat tengok pun, itu pun cuma Yakitate JaPan..tapi yang saya tunggu2 adalah nodame cantabile. saya tonton dramanya waktu di Tokyo 2 tahun sudah. shuhie kata dia dah download anime tu, tapi saya rasa lagi best kalau tonton di tv. setuju dengan saya? oklah apa2 aje la kan.


berbalik pada lagu baru blog saya ni, penyanyinya Angela Aki sangat sinonim dengan piano, cermin mata berbingkai hitam, t-shirt dan jeans saat mengadakan konsert. kalau ada yang nak tau makna lagu yang sedap didengar ini, bolehlah ke sini.


hari ni KL cuti sempena hari wilayah. saya cuma duduk di rumah mengambilalih beberapa tugas kakak hari ni. bagi peluang dia berehat lebih sikit! >_<


p/s: pada yang berkenaan- limau bali kat tambun lah banyak......

4 comments:

Atashi:- FID DESU said...

Assu,
Nodame cantabile kan dah ada main kat 8TV tp di adaptasi kan jd org yg belakun bukan yg anime, sapa eh yg berlakun lupa..

Ni-chan skr ni tgh tgk TAKU "CHANGE" selepase tgk "HERO" dia berkali2 di ulang ha3..

Wa project dpt byak eh? skrni di swasta eko nya makin teruk jg kena kerja RAJIN2 ni, kalu tak silap hari bulan ada kena BUANG

asuhara sue said...

KF:

yg kat 8tv tu dorama ni-chan, su nak tgk anime. feel dia lebih lagi!

cuba ni-chan cari cerita 'Maou'-satoshi ohno belakun, pun best citer tu.

Atashi:- FID DESU said...

Assu

Peminat setia Taku larr.. rasanya kalu yg lain berlakon tu tak nak tgk lagi ha3

rudy bluehikari said...

ii ne kono uta~ ii ne.. kokoro ni nagarete iku