Tuesday, October 7, 2008

tsukareta

saya sudah berada di dalam aliran kehidupan yang baru berubah.
dari kehidupan yang terhampar kehijauan, relaks dan damai beralih pada
kehidupan yang penuh hutan batu, 'kiasu' dan keletihan.
mungkin kerana ini permulaannya,
jam biologi saya sedang cuba meng'adjust' putarannya.

saya diarahkan melapor kembali ke HQ, selamat sampai saya dan kawan cuma dilayan oleh seorang staff yang tidak tahu menahu tentang kami..
yang lain masih bercuti katanya, waimah pegawai yang berkeras meminta kami melapor pada 6 okt kelmarin.
setengah hari menanti, kami diarahkan ke tempat kerja baru.
Fenomena biasa berlaku : mengisi pelbagai borang dan borang dan borang!
->perkara yang paling saya tidak gemarrrr!
pun kerana pengarah yang akan menetapkan penempatan saya masih bercuti.
dan hingga hari ini juga dia masih bercuti.

dan

tadi saya habis sudah membaca buku bekalan untuk saya baca dalam train.
kerana
pengarah masih bercuti raya.....
dan saya masih belum ditempatkan di mana2 pun unit yang melata terletak di tingkat 11-14 ini.

tsukaretaaaaaaa.....entah berapa kali saya tersengguk2..ehehehe...
letih tidak berbuat apa2 adalah lebih letih jika dibandingkan dengan letih bekerja!
esok?
tunggu sajalah....

p/s: gambarimas!

No comments: