Thursday, July 3, 2008

tegami

salam

surat ini untuk awak. selamat menjadi pelajar semula. saya yakin awak akan berjaya mengikut perancangan yang telah dirancangkan. kalau tidak pun, bersabarlah kerana semuanya ketentuan Dia. seperti yang pernah saya katakan dalam esemes saya yang lepas, orang hebat seperti awak mesti tak punya banyak masalah yang tidak berjaya diselesaikan. dan awak bertanyakan saya, kenapa saya menganggap awak hebat....dan saya sudah sediakan jawapannya waktu itu.

ingat waktu kita berbual ditelefon sewaktu saya di USM? hujan. dan kemarin awak mengingatkan saya , setiap kali kita bertelefon pasti waktu hujan. :) . gomen neh, saya terlupakan itu sebenarnya.... saya ceritakan apa yang saya nampak waktu itu, entah mungkin apa yang dibayangkan itu betul atau tidak. agak2 sama tak dengan gambar yang saya ambil dari tingkap bilik saya menginap ini? yang saya pandang2, jenguk2 waktu kita berbual...



awak, jangan tanya saya kenapa ada surat untuk awak ini, sebab saya tiada jawapannya. janganlah jugak nanti ditanya adakah awak orang yang saya tujukan surat ini. awak tahu jawapannya.

selamat berkuliah isnin ini! saya harap dapat 'curi' sedikit semangat awak untuk saya teruskan penulisan tesis saya tu! onegai!

p/s: terima kasih juga, selalu singgah blog saya ini.

3 comments:

KAMATO said...

memang susah nak dapat semangat menulis tesis ni kalau dah hilang

Eridzhuan Zhaieno said...

Begitu sasteratist....rasanya zaman belajar paling best hehehe...nanti sure saya akan rindukan zaman belajar nie. Saya pun rasa malas jer nak tulis thesis nie...saya rasa mcm nak sub jer...berminat x?

asuhara sue said...

kamato:
setuju sangat-sangat bro!
sedang terjangkit penyakit ni ler ni

e.z:
ermm...zaman belajar memang best. tapi zaman belajar sambil bekerja ni cabaran! nak sub? ehehehe boleh saja asalkan bawak saya berlari-lari di antara Park Place dan Singleton Abbey mengejar pelanggi di hadapan Blue Talbot Faraday...boleh?