Friday, July 22, 2011

jounetsu

asuhara, jounetsu o misete!


inilah kegilaan saya sekarang.
harap2 menjelang hari lahir nanti saya sudah berjaya memainkan lagu untuk saya sendiri!

p/s: baru 3 not sudah kematu jemari ni. apa pun gambarimassssss!

6 comments:

Mehmed - said...

waw! gitar akustik? baru beli ye.bulan depan kan hari lahir kau sue?

asuhara sue said...

mehmed:
heheh yup,tapi bukan bulan depan hari lahir aku med...jadi aku ada banyak masa nak pilih lagu versi yang mana!

KAMATO said...

salam ramadhan

asuhara sue said...

Salam Ramadhan jugak bro!

coyecrire.com said...

Wah...pernah jadi kegilaan saya juga suatu hari dulu! Tapi saya cuma belajar satu lagu - Romance de Amor. Lepas tu dah tak nak main. hehe.

Gambatte ne! :)

rudy bluehikari said...

hebattttttt