Tuesday, May 10, 2011

kadang2

batuk ni kadang2 macam cinta jugak, datang tak diundang, sudah diusir masih lagi melingkari kerongkong yang adakalanya menyakitkan.

Semalam majlis 'selamat jalan' salah seorang staff unit kami. baik orangnya, malah ubat batuk itu pun dia yang berikan bila tak sanggup mendengar laungan keperitan yang keluar dari kerongkong saya.

Ini orangnya, semoga tambah cemerlang wahai kouhai ku!

p/s: itterashai~

5 comments:

Kaff said...

macam taknak tunjuk je gambar tu..nampak lembaga terpacak je..hehe

KAMATO said...

memang batuk itu kadang2 menyeksakan

asuhara sue said...

kaff: tulah pasal, junior saya ni mmg pemalu menurut kata isterinya.

kamato: Yes bro, tapi sakit itu pun dikira kifah jugakan?

Mehmed - said...

pergilah berubat hee ubat batuk cap ibu dan anak ke? ahaks !

asuhara sue said...

kaff:
dia memang pemalu orangnya- menurut kata isterinya lah. heh

kamato:
yup, tapi itu pun kifarah kepada kita kan bro?