Tuesday, October 5, 2010

sekian

salam,

hari ni hujan, tapi sekarang dah reda. semua jalan sesak,err..ada ke jalan di KL yang tak sesak waktu2 macamni? adalah agaknya....cuma kat banat manalah kan... sejuk2 macam ni tiba2 rasa nak tulis surat pulak...

nak cerita apa? entah kan, selalu rasa cemburu pada anak2 Pak samad said yang selalu dapat surat dari bapak mereka (baca: Warkah dari Eropah) macam...best lah pendek katanya.

mungkin kalau saya yang menulis, saya nak beritahu tentang perasaan gerammmm...err...geram ke? atau mungkin terkilan..entah yang mana satu pun saya tak tau. semua perasaan yang tidak ketahuan tu akibat dari email yang mengarahkan touch-up pada elevation cadangan KK saya dilakukan segera. katanya KP tak suka, sebab nampak tak inovatif dan berdaya saing. Memanggg punnn......sebelum ni semua cadangan saya yg berorientasikan moden dan hijau ditolak mentah2. katanya itu tak boleh, ini tak boleh, nah...akhirnya jadilah begitu.

ok, itu tadi saya berperasaan begitu, sekarang dah kembali normal. itulah kehidupan kalau kita masih dibawah. moga2 ketika saya di atas nanti saya tidak lakukan perkara ini pada orang bawahan saya. Insya Allah.

sebenarnya surat ini adalah untuk diri saya sendiri rupanya. tak perlu dihantar pada orang lain pun sudah cukup meredakan perasaan yang tercalar.

sekian, terima kasih.

p/s: yay!

No comments: