Tuesday, October 19, 2010

isogashi


saikin, watashi ha totemoooooo isogashi katta!
saya menanggung kerja kawan yang sedang bersalin anak ke-2.
waktu anak pertama saya baru2 masuk dalam pasukan ini.
dah 2 dah yek.

kerja2 baru banyak yang saya tak tahu. sebelum ni projek saya hanya projek2 dalaman, tak gunakan kepakaran luar. berbanding dengan projek2 yang saya ambil alih. perlu mentelaah satu-persatu projek2 ni. walaupun cuma 2 bulan, tapi macam2 perkara boleh berlaku kan.

ok. baju2 saya dah tinggal jahit kainnya sahaja. yay!

p/s: asuhara, gambatte!

2 comments:

Watashiwa:- FID DESU said...

gambatte assuhara chan, biasalah shigotto tomodachi yg cuti bersalin kalau kita tak buat sapa nak buat.. itu tomodachi yg bersalin..mcm ni chan yg tek bersalin pun ni chan kena buat nak ckp mcm ne?? nak taishoku aje lah nama nya

asuhara sue said...

KF:
hahah, tu suruh dia kamikaze jek nichan!