Monday, June 28, 2010


bila waktu malam, ini yang dapat saya lihat dari tingkap ruang tamu saya. ada damai yang sampai, walau kadang2 diganggu deruan kenderaan yang perlukan pecutan waimah mungkin tak perlu. kadang2 hati saya berdegup laju2 sama seperti kenderaan yang saling tak putus di situ. tapi, ini semua akan tamat bila alam duta berceracak di hadapan, yap, betul2 di hadapan ruang tamu saya ini. maka apa yang saya dapat selepas ini?

p/s:
遠い未来ばかり見つめて歩いてたら, こんなに近い幸せを見過ごしてた
[tooi mirai bakari mitsu mete arui tetara, konna ni chikai shiawase wo misugo shiteta]
(if I stare only in the far-off future and walk, I overlooked so near happiness)-haruka by tokio credit to akicute

6 comments:

Anonymous said...

Salam,

Bestnya nampak jalan raya aman damai. Dari tingkap ruang tamu saya nampak hospital sahaja. Btw, blog saya dah berpindah! :)
http://coyecrire.wordpress.com/

Coy

asuharAsuE said...

coy:
tu lah kan...
pindah? selamat berpindah!

KAMATO said...

pemandangnnya cantik, yg ambik gambar pun pandai.....

asuharAsuE said...

KAMATO:
hikhikhik..arigatou bro!saya ke tu?

MiesSha said...

nice pic.....and ayat pon berbunga2 and mcm sdang tangkap leleh....ahahhaa....go cik su!!! =p

asuharAsuE said...

MiesSha:
Haha..tegelak saya.