Tuesday, May 18, 2010

yokatta

yattaa.....akhirnya percubaan dan perasaan untuk make over blog ni jadi juga. hahaha...nasib le bagi orang tak berapa bijak dengan mainan html.asyik2 tak jadi je....lama2 berkat kesabaran (haicheh!) selamatlah tegami berwajah baru. shiro macam yuki. kalau sebelum ni manjang gelap je kan latar belakangnya.

gambar ni ditangkap waktu di nami island. sepatut yang biasa penuh berbunga kotak/pasu kayu ni. tapi disebabkan cuaca berubah, yang ada cumalah tanah je di dalamnya.

ok, harap2 kecerahan dan keceriaan blog ni sama2 membawa mood yang cerah dan ceria pada kerja saya! gambarimashou!

tv rangkaian saya sendiri sudah tamat drama ini: ROOKIES

cerita tentang cikgu muda yang punya sejarah melakukan keganasan terhadap muridnya. cikgu2 mungkin boleh dapat sesuatu dari cerita ni. Sebelum terlalu lambat, SELAMAT HARI GURU pada semua guru2 termasuk guru kesayangan saya: cikgu Siti Sa'ban dari SKKS. Sensei, honto ni arigatou ghuzaimas!














p/s: ashita kyou yori egao ni nareru

2 comments:

whm6840 said...

wehhh...
ko ni memang gila jepun teruk eh..
seronok aku baca entry kau la. kalah aku yang belajar Nihon Go untuk 3 tahun.

ANYWAY, aku ada tag kau untuk award. he he... no obligation babe, saja suka-suka

asuhara sue said...

whm6840:

hajime maste!

hahaha.. teruk? adalah la sikit2.
selagi tak memudaratkan diri, tak pe lagi lah kan.

waa ko belajar nihongo ek. aku baru nak mula masuk kelas. kalau aku ada salah bahasa, tolong betulkan lah. aku ni belajar dari tengok drama & lagu jek setakat ni.aku baru nak mula masuk kelas.

arigatou untuk tag dan award tu.