Wednesday, February 10, 2010

3D

semalam baru dan tengok avatar 3D.
awal2 saya macam dah x berapa minat cerita ni, tapi semua orang kata best,
perlu tengok. maka saya dan mrna pun pergi menyempatkan diri untuk tengok malam tadi.

errmm...oklah pada saya..tapi saya lebih suka LOTR + Harry Potter kalau nak dikatakan dari sudut merealitikan mimpi. tapi, terpulanglah pada yang lain. mungkin juga saya yang tak serasi dengan pengarahnya. kalau dulu titanic- pun saya boleh tertidur dengan lenanya sampai tak ingat! hehehe.

p/s: tak sabar menanti sonata musim bunga!

5 comments:

Kaff said...

ada lagi ke avatar kat wayang?

Lelaki Autumn said...

aku langsung tak tgk lagi.

asuHara su said...

kaff:
yepp, kat klcc tu kalau nak tgk 3d.

Lelaki autumn:
kalau dah boring sangat ko p le tengok. x rugi jugaklaaa..

artakus said...

sampai bila sue ek avatar 3d tuh?

LOTR...yeaaargh.....!

asuHara su said...

artakus:
tah ek lim.....zenzen..wakaranai!