Tuesday, December 29, 2009

jumpa

kita jumpa lagi
macam dulu-dulu.
kali ini
saya yang mahu meneka hati sendiri
saya yakin kini
kejauhan yang dulu mendekatkan kita
betul-betul menjarakkan sekarang.
dan memang itu yang saya mahu.


abang aznillll...
saya kunci jawapan saya sekaranggggg!

p/s:

5 comments:

terrarosa said...

wah adakah ini azam baru yang sudah tercapai ?
erk ?
saya sudah bercuti 5 hari , tapi hari ini malas nak kerja, sambung lagi satu hari,
untuk esok ?
saya dah gosok baju kerja bersama tudung baru
:D

asuHara su said...

terra:
sebenarnya tu azam lama yang baru tercapai tu!eheh

artakus said...

fuh, tak tercapai akal ku! makin tinggi seni bahasa ko ye sue! ^_^

Watashiwa:- FID DESU said...

hem.. azam tahun 2010 ni chan NAK KAWEN tp mesti dgn org yg kerja kerajaan sbb nti bila dah tua ada pencen lah... ada calon2??
Apa2 pun Imoto chan:
XIN NEN OMEDETTO YOIYO TOSHIYO

asuHara su said...

artakus:
hehehe aku jek yang tak tinggi tinggi limmm

KF:
semoga tercapai azam 2010.
gambatte!