Tuesday, November 3, 2009

dekitaaaaa!

saya cuba berkarya hujung minggu lepas. macam ye ye o jek saya. tapi berhasillah jugak. waktu kakak sekeluarga pergi kenduri kahwin, saya duduk sorang2 di rumah merealisasikan perasaan yang melonjak2 nak ber-d.i.y. senang sikitlah, kalau ada ahli2 RELA kakak saya yang sentiasa rela 'membantu' mesti kecoh.

jadi, saya keluarkan omiyage dari nippori yang saya beli. tarraaaaaa....

420 yen
dengan kemahiran membaca gambar yang ada (sebab sepatah harammm tak tau baca tulisan jepun) saya cuba ikut satu-persatu aturan membuat beg yang kawaii tu ( entah jadi beg ke jadi perca je nanti..;)...). dalam diy kit ini telah disediakan iron-on pattern yang mudah untuk digunakan. lebih kurang macam 1, 2, 3 je lah. Lepas tu ikut saja langkah2 yang diberi. saya rasa sesiapa pun boleh faham dengan aturan yang digambarkan, cuma masa yang diambil untuk memahamkan gambar2 tu jek yang berbeza.

selepas 1 jam berhempas pulas+minum2+ makan2+layan tv, akhirnya saya berjaya siapkan beg yang saya idam2kan dengan sedikit tambahan inovasi, saya dapat 2 dlm 1 beg. dekitaaa!!!!!

rekacorak 1
rekacorak 2

sebenarnya 1 beg yang boleh digunakan luar dan dalam



dan sedikit tambahan aksesori
sekian, terima kasih. selamat mencuba siapa yang berani...ehehehehe
p/s: kawaii des ne?(comel kan ek?)<--- perasan sikit!

8 comments:

terrarosa said...

wah hasilnya sungguh 'gedik' opsss maksud saya sungguh 'kawaiiiiii' !!

saiznya macamana ?
elokkan juga diletak kucing sekor dua untuk dijadikan model !

ngehngehngeh....

asuHara su said...

terra:
alamak, rumah baru x ada kucing untuk jadi model lah..saiznya boleh tahan untuk menyimpan wallet+ beg mekap+hp+pen merah pen biru, netbook pun boleh masukkkkk!

MiesSha said...

cik su...beg ape tuh?? jual ke?? cantekkkkkk........bg sya yg kaler ijau nuh

madulebah said...

chomelnyeeee... nak sebijik boleh??
hik hik hik

Jue_Da (^_^) said...

kawaiiiii~
cik su nak jugak!!
Ahaks!

asuHara su said...

mies sha& Jue_Da:
ini eksklusif, 1 je kat donia.

madulebah:

hadiah kawen nanti bleh?

wanda said...
This comment has been removed by the author.
wanda said...
This comment has been removed by the author.