Thursday, October 8, 2009

doko?



Salam,

ne...ima...doko desuka?

daijoubu?
kat mana pun lokasinya, semoga dilindungi Tuhan.

p/s: itsu kaeru? kioskete ne....

saya,






7 comments:

terra said...

ya...untuk mereka yang pernah mengembirakan kita walaupun sesaat cuma, semoga dilindungi Tuhan dimana juga mereka berada.

:)

CIKGU ZAM said...

Salam,,,,, Amboi, bestnye org dapat berbahasa Jepun ni, macam2 ada. Salam Perkenalan, (",)

asuHara sU said...

terra:
Aminnn..
*_<

CIKGU ZAM,
Saya pun baru belajar sikit2 cikgu.
Arigatou sudi singgah ne sensei!

CIKGU ZAM said...

ckit2 tu la yang kene share nye hahaha..... Klu banyak, saya tak dapat nak ikut lak sbb stay in Malaysia,. Orait. selamat berjaya

asuHara sU said...

cikgu zam:
arigatou!

rudy bluehikari said...

cap nama saya dah siap? macamana nak ambil ya? dan sy nak bayar. emel saya ek. shouganai77atgmaildotcom.

asuHara sU said...

lama dah siap, sejak puasa. itulah, saya nantikan alamat rudy san x dapat2. ok saya akan hantar secepatnya.