Thursday, July 2, 2009

cedera

hari semalam saya berjalan dengan ceria dan banyak tugas berjaya saya selesaikan.
tugas hakiki semalam dan kelmarin yang belum sudah dan hari mendatang yang bakal saya tinggalkan sebentar untuk membawa hati.

semalam hari yang gembira.

tapi akhiran hari saya di pejabat, hati saya dicederakan dia. gurauan saya dibalas dengan henyakan suara.

p/s: joudan!

6 comments:

artakus said...

laaaa.....siaannya! sabar sue ek!

FID said...

KaC tembak dia.. ni chan tgh nak cari VODOO DOLL sapa yg sakit kan ati nak aje di cucuk doll tu..he3 ada jual tak kat KL??

terrarosa said...

adakah dia itu betul - betul dia ?

aduh...

asuHara sU said...

artakus:
huhuhu...semenjak dua ni aku sensitip sket ar lim...

KF:
ni-chan, vodoo doll tu buat sendrik jek.hehehe..waa.ni dah kes berat sampai nak vodoo2 nih.

Terra:
hait!memang dia.

rudy bluehikari said...

lupakan dan bergembiralah.

asuHara sU said...

hait!