Wednesday, May 27, 2009

semalam

semalam hari saya melancarkan misi.
dengan berkat doa dari yang mendoakan. arigatou ne minna. saya tahu ada yang lebih berdebar melebihi debaran saya sendiri! arigatou sekali lagi. mungkin kerana itu saya berjaya mengawal debaran saya semasa pelancaran misi tersebut. *_*

entah. saya sebenarnya masih tak pasti yang objektif utama misi saya itu akan berjaya atau tidak. tapi saya akan teruskan juga dan semoga misi ini tercapai nanti akhirnya. semua pun perkara perlu langkah pertamakan, desho ne? dan semoga Tuhan memberkatinya. itu yang sangat2 saya pentingkan.

p/s:
Hikari to kage sono mukou e(sono mukou e)

Yami wo terasu kimi no hou e

Ame no mukou e ima kaze no mukou e
Tabi wa tsuzuite kono michi wa tsuzuite(Nanana~)
Ame no mukou e ima kaze no mukou e
Tabi wa tsuzuite ima wa mukou e

Kaze no muko e - arashi

4 comments:

terrarosa said...

ya langkah pertama itu penting,
tapi jangan lupa untuk teruskan momentum dengan langkah2 yg kecil selepas itu...

untuk apa saja , semoga berjaya.
sungguh !

malkomal said...

ye kita doakan misi akak terus berjaya dan jaya..

u can do it!!

Atashi:- FID DESU said...

Aja aja.. imoto-chan.. jgn kurang kan momentum sedikit pun ..

asuhara sue said...

terra, malkomal, KF:

minna, arigatou...