Wednesday, May 20, 2009

cukup

fuh! fuh! fuh! hari ini cukup 30 hari saya berdiet ikut sho-chan.
tapi tengok gambar terbaru sho-chan memang objektif dia tercapai, almaklumlah dia ada manager yang menguruskan kehidupan, ada special trainer, saya? ( itu bukan ALASANNN- kata tomodachi saya)

tapi saya berjayalah juga sedikit, sekurang2nya langkah kaki yang membawa tubuh saya ini semakin ringan terasa...betullll...kenapa tak percaya ke? perasaan terhadap gohan pun macam dah berkurangan, cuma kekadang terlepas jek makan roti shiro.

malam ni kami bercadang nak makan gohan juga di raintree. supaya tak lupa macamana nikmatnya rasa gohan! entah apa yang best kat situ entah, kalau malam ini diizinkanNya saya ke sana barulah saya tahu keadaannya.hehehe...

p/s:
It's a brand new world!

Donna toki mo jounetsu wo motometeita
(It's a brand new world!)
Ikisaki wo tada hitotsu terashiteru

Kizutsuki nagara susunda hibi ni
Mitsukete hikari kizami kobu kara
Hokori wa kegasu mirai wa iranai
Kono te de tsukameru

arashi.

***arigatou neh minna, saya yakin motivasi saya sudah mula meningkat semula! Yoshaaaaaaa!!!!


9 comments:

rudy bluehikari said...

wahhh bejaya dietto~ eh lagu baru arashi ek.... nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

asuHara sU said...
This comment has been removed by the author.
asuHara sU said...

rudy:

ha ha ha..bleh lah sikit, nak teruskan lagi Insya Allah.

ha ah ni lagu baru jugaklah.soundtrack YATTAMAN.

terrarosa said...

waahhhh...dah sebulan ?
tahniah !
ingin mencuba juga.
tapi kenduri kawin2,
dah mula menghantui
:P

asuHara sU said...

terra:

sabarrr.....tengok betapa menggigilnya saya menahan rasa bila tengok naim makan nasik kerabu hari tu....keskeskes

malkomal said...

wwah diet.. X amek gohan for one month? Hebatttt.. I wish i could do that.. I'm at xl already..

asuHara sU said...

mlkomal:

weh nick baru ko ni mcm sesuai jek dgn pipi ko yg butil tu...ehehhe

hahah baru sebulan, org lain berbulan2 x mkn gohan pun x kecoh mcm aku...eheheheh ( pasal durang x de blog kot!)

FID said...

Omedetooo berjaya tak?? kalau berjaya nak jgk tau mcm ne.. tp kalu tak dpt jumpa makanan 1hari alamat tak jadilah namanya

asuHara sU said...

KF:

cuma x makan nasi jek ni-chan. tapi kena lebihkan sayur, buah n ikanlah.
itu yg paling kurang risiko lemak berlebihan pada masakan.

heheheh...bleh punya..gambarimasho!