Monday, October 20, 2008

lama

dah lebih seminggu tidak berupdate blog ni.
asal balik dah malam. letih.cuma sempat meninjau-ninjau blog rakan-rakan.
kadang-kadang tertinggal juga catatan komen.
selebihnya membaca untuk tahu perkembangan terkini mereka.

sampai hari ini masih belum punya tugasan sendiri. cuma membantu ketua dan rakan dalam proses tender cadangan hospital di Kelantan. tiap kali menjengah lukisan-lukisan ini, hati saya pasti teringatkan amir yusuf, putera fajar. tiap layaran jari memeriksa garisan-garisan yang membentuk ruang, lebih-lebih lagi dewan pembedahan, terus saja melayang pada amir yusuf. moga fajar, ibu amir dan kakak najla sabar menanti derai tawa amir yusuf. Insya Allah, kami akan terus mendoakan kalian.

************

minggu lepas majlis hari raya unit dan jabatan diadakan. unit kami adalah unit pertama di jabatan yang membuat majlis terbuka. kami cuma menempah 3 jenis juadah. selainnya kami buat potluck. sikit punya sikit pun, akhirnya meja tambahan diperlukan untuk menampung juadah. Alhamdulillah. sikit dan banyak kami kongsi bersama. saya cuma bawa puding roti buatan sendiri yang ditambah pemanis aiskrim oleh apz.

majlis anjuran jabatan dimeriahkan dengan konsep Arabic Eid. Macam2 pesen boleh jumpa, ada yang bawak unta lagi! err...unta tabung Ambank la tapi...ehehe..props disediakan sendiri oleh komiti. Saya tidak terlibat, tapi sudah cukup bertuah berada dimajlis itu kerana di situlah saya berpeluang berjumpa kawan-kawan yang berbeza unit.

bertanya khabar orang di Kelantan melalui sms. di sana juga sedang diadakan majlis yang sama.pasti lebih meriah dengan pelajar-pelajar. saya rindu saat-saat begitu...sabishii na...ermmm...terkenang lagi....tak sudah-sudah!


(cik harimau berantai, geng sarip dol, hero remaja, shah kuruk khan, PA,ketua konglemerat, roger d' bigggboss,
awe donde, madam, slasher, mama, cooler, AHU)


(gambar kenangan fakulti hasil seni lensa singgora, sampai pengarah pun jeles!)
kredit untuk lensa singgora


p/s: moga saya dapat apa yang saya jumpa di tempat bertandang dulu! Aminnn. ni-chan, arigato ne atas pen yang dihantar!

No comments: